Ahoj všichni. Sice jsem v tomto autobazaru nic nekupoval, nicméně se pohybuji v oboru a několikrát si mě různí kamarádi přizvali na "kontrolu" kupovaného auta i do tohoto podniku (naposledy před měsícem). Ani jednou jsem jim vozidlo tady nedoporučil, ačkoli nejsem pod autem denně, některé detaily opravdu prozrazují docela šolich. Pokaždé nakonec vyhrálo auto na inzerát, které prodával pod bazarovou cenou první majitel, v pěkném stavu a s věrohodnou a ověřitelnou dokumentací. Více tedy k
DOVOZAUTA Například okaté pojíždění techniků po Pečkách v polorozebraných autech s pravostranným řízením, která se pak prodávají jako levostranná (ověřeno). Nemyslím, že to v EU dělá jen pan Stuchlík, díky více než příznivým cenám aut z Anglie. Obecně vzato se taková přestavba autobazaru vyplatí, ve své podstatě již v továrně jsou základní struktury univerzální, liší se palubní deska, vyvedení ovládacích prvků agregátu, zmíněná obrácená přední, ale i zadní světla (u předních clonění pro protijedoucí vozy a u zadních záměna mlhovka/couvačka) a pár dalších "detailů". V Anglii se koupí zdravé auto, z pobouchaného auta levostranného se vyndá palubka a pár dalších dílů, vymění se to a voalá, máme tady auto jako nové, bez chyby, nebourané (což může být i pravda), ale jen do doby, než se s tím přijede jinam než do Sendražic na STK
(jiné STK, jakýkoli lepší servis). Nikdo si tam totiž zadarmo na triko nevezme "posvěcení" papírově neproveditelného přehození volantu. Jak už jsem zmínil, přestavba tuctových vozů se dělá halabala, myslím, že třeba v elektrice vznikne slušnej maglajz, pochybuju, že někdo tu úmornou práci s kabelovými svazky udělá tak řádně, jako ve fabrice. Pak taky kvalita přehození mechanických ovladačů, ukotvení volantu, pedálů .... ale pokud si klempíři nedaj práci se začištěním svárů, kuliček od svařování v dutinách, pokud nosník spasujou nakřivo, tak, že nejde spasovat haubna, dveře,... pak nevidím důvodu, proč by měly bít v pořádku věci, co nejsou vidět...
Já naprosto chápu, že se prodává zboží o které je zájem, a to tedy malý nájezd a věk pěkný vzhled(nezastaralý model) a
nízká cena A jelikož vozy odpovídající tomuto kritériu jsou nedostatkové, obchodníci hledají kličky jak tohoto nabízet co nejvíce. Od stočení tachometru, přepsání servisky, vymazání historie VINu, ... až po resuscitaci totálek vykoupených na váhu šrotu a dále i to přehazování volantů.
Dokonce i věřím lidem, co mají pozitivní zkušenosti a koupili si perfektní auto - opravdu taková i v bazarech jsou, nicméně z těch by malý bazar(a jeho majitel) v dnešní době tak dobře nežil. Ale i tak pochybuji, že by bylo auto úplně čisté
Ano při koupi oslní čistá vyleštěná okna, navoskovaný lak, vyblejskaná palubka, vyluxovanej koberec, voňavej interiér, přívětivé jednání, krásná prodejní plocha, nabídka slevy, ...... ale pak člověk zjistí, že navrh huj a vespod hnuj. Spousty lidí prostě v ten moment detaily nevnímá, kupuje většinou úplně jiné auto, než měl před tím ....
No a to je asi tak všechno
Pan Stuchlík mi nijak neublížil, nicméně nerad bych aby ublížil on někomu jinému
Dejte si pozor