Sponzor
Kupoval jsem auto v bazaru Reference Autobazarů » Kupoval jsem auto v bazaru » DAVOCAR Olbramovice, GARAGE EUROPA Týnec nad Labem

DAVOCAR Olbramovice, GARAGE EUROPA Týnec nad Labem

 Stránka Stránka:  1  2  »» 
Autor Pavel78 (Člen)
[#1] Zasláno:18.08.2011 16:39 | Reagovat 
Jak jsem se nechal napálit DAVOCARem

Na internetu jsem našel auto s danou cenou a stavem kilometrů 160, nové, servisní kniha, nehavarované deklaroval bazar. Jel jsem se podívat a auto nedůvěřivě zkoumal. Spodek, vnitřek opravdu nový. Ještě jsem zkusil prolustrovat přes CEBIA a nic nebránilo koupi.

Cestou domu jsem zjistil, že značky a návěsti nad silnicí nějak svítí a tak jsem zajel do servisu na seřízení světel a tam začalo velké zklamání a nervy. Auto bylo prý bourané a nebo při přepravě poškozené na předek.

Původně ochotný a přívětivý autobazar změnil svou tvář v okamžiku, kdy jsem přišel tuto skutečnost řešit jako rozpor s deklarovaným stavem vozu. „Pane, dostal jste slevu 3000Kč“ mi bylo řečeno, „to máte na opravy“. O tuto částku jsem skutečně platil méně ale na účetním dokladu sleva nikde není – takže jako bych ji zaplatil, a v ceně 340tis je to nula. Navíc v době, kdy jsem slevu dostal to bylo prezentováno jako pozornost podniku. Auto bylo prý jen lehce poškozené z přepravy, že mu spadl nárazník a že dodají fotky – nedodali a když volám prodávajícímu, tvrdí, že zavolá za chvíli – chvíle už trvá přes měsíc. Začala tahanice, která do dnešního dne 18.8.2011 neskončila.

Poznatky, které lze doložit
1) DAVOCAR vám při koupi nedá odpovídající předávací protokol. I já jsem takový dostal a při dotazu, proč na nové auto mám zapsané závady odpovídající hodně ojetému vozu mi bylo řečeno, že jde o universální předávací protokol kvůli zárukám. Bohužel jsem důvěřivě podepsal a vzápětí poznal, co tím bylo myšleno.
2) Deklarovaná servisní kniha a servis jsou falešné. Kniha byla nevyplněná, otisk razítka s neexistující firmou, kterou neměl v databázi ani OPEL. Autobazar: Prý mi dají kontakt na člověka, který záruku potvrdí ale vždycky jako na potvoru když jsem chtěl tento kontakt nemohli najít telefon nebo si vzpomenout na jeho jméno.
3) K vozu jsem dostal pouze 1 klíč a že druhý dodají později, že ho mají asi ve Francii, odkud auto pochází. Co čert nechtěl, našel jsem inzerát na moje auto v GARAGE EUROPA v Týnci nad Labem a na fotce 2 klíče. Sdělil jsem tuto skutečnost a klíč jsem si mohl vyzvednout v Týnci (u Kolína) – najednou to šlo.
4) Popis výbavy vozu pro Sautoleasing je větší, než popis mezi kupujícím a prodávajícím – že by nějaká klička pro případnou pojistnou událost? Třeba odcizení druhým klíčem? Sautoleasing do této chvíle rozdíl nenarovnal ačkoli o tom ví. Vzhledem k množství nesrovnalostí na vozidle je také zvláštní, že si Sautoleasing vybírá obchodního partnera tohoto druhu.
5) Autorizovaný servis našel tyto závady po havárii – poškozené oba ventilátory (klimatizace i chlazení), prohnutý chladič klima, chladič možná neoriginální, nárazník na vozu neslícovaný díky popraskaným úchytům a svařovaný + zalakovaný. Já jsem našel ještě štítek na jednom dílu s firmou CAR MANAGER – tzn., že i tato firma je v tom zapojená. Prodávající je autodoprava Josef Mattern.

Pátral jsem dál a zajímavé je, že STK Pelhřimov udělila vozidlu známku bez seřízených světel – jde o jediný úkon, který vám na STK udělají – seřídí světla. Tzn. fotky, které ukazují, že auto bylo na STK neznamená, že je způsobilé pro další provoz a že prošlo – tady tvůrci myšlenky asi zaspali.

Závěrem lze říci, že ruce pryč od vozů pocházejících z DAVOCAR, CAR MANAGER, GARAGE EUROPA nebo přímo od JOSEFA MATTERNA. A vzhledem k tomu, že jde o lokalitu blízkou Kolínu, asi to bude kraj, kde se falšuje všechno co se dá – viz. zkušenosti s dovezenými auty zde na fóru.

Pavel Sacha (toto nebylo první auto z bazaru a o autech něco vím a proto je dost trapné se takhle nechat oklamat)

Samozřejmě argumenty, že jsem si mohl nechat auto prohlédnout atp. jsou na místě, avšak, kdo by chtěl více zkoumat auto, které opravdu vypadá jako nové navíc, když mu to prodejce deklaruje ve svých inzerátech i ústní prezentaci. Věřím, že by naletěl i zkušenější člověk, než jsem já.
Známka: 5
Autor Formánek (Člen)
[#2] Zasláno:15.09.2011 11:58 | Reagovat 
Dobrý den,
přečetl jsem si reakci zde p.Šáchy.
Popravdě je důležité si uvědomit a to pro každého z nás kdo kupuje ať více či méně ojeté vozidlo z autobazaru,že tyto vozidla nejsou fungl nová a jsou již použitá!!Popravdě jsem z okolí kde tento Autobazar působí a musím říct,jelikož jsem automechanik a znám hodně liďí kteří zde vozidlo kupovali v tomto Autobazaru a požádali mě o prohlídku vozidla přímo na ploše autobazaru jsem se nikdy neschledal s něčím co by autobazar skrýval..ba naopak vždy nám umožnili prohlídku vozidla libovolně dlouhou a dostečně k tomu aby člověk i jako laik hodně věcí poznal..byl nám poskytnuta vždy prohlídka na zvedací rampě tudíž prohlídka vozidla i z jeho spodní čásťi což moc autobazarů neposkytuje!!Nedavno jsem tam byl s kolegou také na prohlídce a dokonce nám poskytli i lustraci vozidla od Firmy Cebia což zná asi hodně lidí..je to lustrace KM..vždy jsem byl maximálně spokojen s jejich přístupem a vstřícným přístupem kolektivu Autobazaru Davo Car!Ještě co uvádí p.Šácha bych řekl jelikož tady uvádí nějaké další dvě firmy včetně Autobazaru Davo Car,bych soudil,že dovozce vozidla které si zakoupil nebyl Autobazar Davo Car..
Všem přeji další příjemné kupy vozidel v této firmě po mých velmi dobrých zkušenostech.
Známka: neudělena
Autor Pavel78 (Člen)
[#3] Zasláno:15.09.2011 13:18 | Reagovat 
Ano, souhlasím, jak píšete, na první pohled bazar působí dobře. Když přijde problém, distancuje se od jeho řešení. Abych si auto mohl prohlédnout tak podrobně jak píšete, mi nabídnuto ani nebylo - a znovu uvedu, že 2 pracovníci mi tvrdili, že na vozidle nic nenajdu, že je nové - už toto tvrzení se zcela vymyká tomu, co píšete. To že je nové a nehavarované bylo uvedeno v inezrátu a pravda byla jinde - tzn. bazar uvádí nepravdivé informace a za tím si stojím a kopii takového inzerátu mohu doložit.

K CEBII asi takto - lustroval jsem tam auto taky, jenže to má svoje mouchy - na dovezený vozidla stejně nic nezjistíte, protože CEBIA je jen registr vozidel v CŘ a SR a data se do něj dostávají pouze pokud auto chodí do autorizovaného servisu nebo se tam dostanou data z STK. Jakmile je auto servisováno jinde nebo má historii někde v německu, může být údaj na CEBIA zkreslený.

Ovšem narozdíl od autobazaru mi společnost CEBIA nabídla pomoc tuto věc řešit.

Dalším faktem je to, že smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím nemají správné náležitosti - jak sdělila ČOI, pokud kupuje auto ičař (živnostník), nelze kupní smlouvu sepisovat podle Občanského zákoníku jak je uvedeno v hlavičce ale podle Obchodního zákoníku.

A znovu připomenu, že sám majitel firmy DAVOCAR se odmítl na závady ve vozidle podívat se slovy: "co bych tam chodil". Toto je zcela neprofesionální a arogantní přístup.

Dále to rozšířím - pokud DAVOCAR tvrdí, že auto bylo v autorizovaném servisu a nechce uvést kde, pak hraje levou a opět podvádí.
Známka: neudělena
Autor mildas77 (Člen)
[#4] Zasláno:22.10.2011 13:19 | Reagovat 
V tomto bazaru jsem zakoupil vozidlo Škoda Superb,cena 145tis...když ptáčka lapaly ,pěkně mu zpívaly!!!!!
V inzerátu byla v popisu výbava např.xenony,dále že má vůz servisku.Super stav atd.tak sem vyrazil z moravy směr Benešov.
Kde jsem vozidlo koupil i přesto,že některé věci z inzerátu nebyly pravda. V autobazaru mě ujištovaly o super stavu. Po prvním dešti cca po týdnu jsem zjistil ,že do vozu teče!!! Volal jsem tedy do bazaru,kde už nebyly tak vstřícní jak při prodeji.Po telefonu mi řekly,že můžu dojet,že mi to opraví,ale není jisté ,že mi to uznaji jako zaruku a opravu bych si nejspíš musel zaplatit. Tak sem si nechal vozidlo opravit u nás v servisu,oprava 7tis.navíc mě u nás v servisu řekly ,že o tom že do vozu teče musely v Davocaru vědět,jelikož to není závada ,která vznikne ze dne na den.
A další velké překvapení mě čekalo ,když mě v průběhu opravi volaly ze servisu.
Našly totiž vlevo z boku v palubní desce nad pojistkovou skříní aktivní GPS...někdo hold měl velký zájem o to aby věděl kde se vůz nachazí...PROČPAK,PROČPAK!!! Ještě ,že mě v Davocaru vnutily pojistku proti krádeži : ) Chtěl sem celou věc nahlásit policii,ale nadalo mi to a volal sem do Davocaru a řekl jim ,co mi v servisu našly.A že to nahlásím polici a třebas i TV Nova. po telefonu mi řekly,že mám zavolat za půl hodiny...potom mě to tam kupodivu nikdo nebral,cca po 3hodinách jsem se dovolal a řekly mi, že to tam nejspíš zapomněl bývalý majitel,jelikož byl vůz firemní.Cena nalezeného údajně ,,zapomenutého" gps,které obsahovalo vlastní baterii,napojenou na okruh vozu,sim karta T-mobile..-cena tohoto zařízení 5-7tis...selským rozumem kdo by na takové zařízenií zapomněl,hm??
Shodneme se na tom,že málo kdo??!!! Další překvápko-bývalý majitel-půčovna osobních vozů.A to mě při prodeji tvrdily ,že vůz není bývaly taxík ani nic podobného...a o recenzích na netu o Davocaru ani nemluvím.Takže z toho plyne-prověřujte si toho od koho vůz kupujete!!!
Známka: 5
Autor Pavel78 (Člen)
[#5] Zasláno:24.10.2011 05:27 | Reagovat 
Dobrý den,
pokud máte původní inzerát, ve spojení s vámi bych se pokusil obrátit na některé úřady. Na to jestli tam nemám GPS se radši taky podívám, neb druhé klíče od vozu měli v Týnci nad Labem ve firmě GARAGE EUROPA, pro které jsem si po velkém naléhání a pátrání musel dojet.
Prosím, máte i originální inzerát? Pokud ne a není již na internetu, požádejte správce webu aby vám jej zaslal z archivu (pokud to nebylo přímo ze stránek bazaru) - já měl také psaný jiný stav než byla skutečnost - to už je klamání spotřebitele.
!!! Doporučuji se obrátit také na CEBII, nebo se tam za vás mohu obrátit já - ta jim občas vozy tzv. prověřuje !!

Další problém je, že Davocar není přímým prodejcem vozů ale jen zprostředkovatelem a pak je problém cokoli řešit - nějdřív vás odpálkuje a když nedáte pokoj, začne vás odkazovat na původního majitele vozu.

Já do dnešního dne u nehavarovaného auta, jak uvedl DAVOCAR nacházím stále nové a nové známky o stavu z
Známka: neudělena
Autor Pavel78 (Člen)
[#6] Zasláno:24.10.2011 05:30 | Reagovat 
..o stavu zcela jiném. Nakamuflovali to docela dobře.
Známka: neudělena
Autor mildas77 (Člen)
[#7] Zasláno:24.10.2011 21:01 | Reagovat 
Zdravím Pavla78,
zkusím si o ten inzerát zažádat u webmastra,jelikož jsem si jej bohužel nezkopíroval
Po tel.totiž vystupovaly velmi profesionálně a sebejistě,tak mě nenapadlo,že se dostanu do situace kdy jej budu potřebovat a z toho důvodu jsem jel i z moravy až do Benešova cca 220km když sem vůz projel tak na první dojem mimo zápachu nejevil vůz žádné známky poruchy. Říkal jsem si,že to je nejspíš z toho důvodu,že se vůz nevětrá a nepoužíva,když stojí v bazaru,a že to nějaká vůně spraví. Ale jakmile sem zjistil,že není k vozu serviska,respektivě je,ale nikdy nevypsaná,xenony žádné,tak sem se na místě dožadoval z těchto důvodu slevy ,jelikož byla v inzerátu uvedena jiná výbava atd,slevu mi odmítly však dát z důvodu,že vůz je dle nich v super stavu,a že vozidlo slevnily před dvěma dny ze 185tis na 145tis,což je cena ,kterou údajně daly za výkup,tuto slevu mě velmi profesionálně okomentoval,že čas od času dělá DAVOCAR tzv.akce,aby se údajně v bazaru točily auta. Nakonec mě daly zdarma alespon asistenční kartu v hodnotě 1.000kč a to až když sem řekl,že to brát nebudu a chěl sem tam projet jiný vůz,potom mě doslova to druhé auto začal hanit až mě to zaráželo,jednalo se o Opel Vectra...pak spustil Superb je Superb. Hold dobře nacvičená psychlogie. Týden po koupi do auta zateklo. Volal sem jim jenže se začaly vymlouvat ,že mě to ,,nejspíš" v záruce neopraví,ale že mám dojet,že to tam spraví,ale nejspíš na mé náklady!!
Tak už to potom byly lehké počty - 2.000kč bych tam projel,auto si tam chtěly nechat z důvodu,že to nebyla oprava na jeden den a já bych musel domů vlakem. Potom opět nějakým způsobem zpět pro auto a ještě by to bylo bůhví jak spravené,tak sem to vzdal a dal to do servisu ke známému. Ono by totiž byla tahle oprava v jiném servisu po mích informacích mnohem,ale mnohem dražší. Z koberce výtáhnul 2.kýble vody a hlavní problém je, že pod řidičem v podlaze je tzv.komfortní jednotka a ta byla i přesto,že byla v obale celou dobu ve vodě a z tohoto důvodu mě během jízdy po děšti padaly otáčky,vůz se samovolně zamykal,blbla mi klima,zůstaly mi sklopené zrcátka atd. Jsem opravdu z toho všeho znechucen.
Auto se navíc týden sušilo ,až poté byly započaty opravy.Káble v podlaze byly úpně zhnilé,ty musely též komplet natáhnout. tak mě je z celého Davocaru,at už jen z toho důvodu,že to byl výkup si musely vůz řádně prohlédnout,jenže nejspíš kupovaly vůz když nepršelo a po dešti daly slevu aby se ho zbavily,pač nová komfortní jednotka stojí 10tis.
Jinak co se týká toho GPS ,nikdy jsem líp vymakanou mašinku neviděl. Jak sem již psal,našly mi to v servisu z boku palubky nad pojistkovou skříní,zastrčené v palubce,stačilo pořádně kuknout a potom už na mechanika blikaly diody,přístroj byl opravdu vymakaný,napojen na okruh,takže když jsem jezdil tak sem dobíjel zdroj GPS ,SIM t-mobile ,anténka navíc jsem si na netu zjištoval co tahle mašinka umí- téměř přesně zjistí kde vůz je,navíc k tomu to GPS musí ,,někdo" protikus,který může řídit gps několik. Auto i přes construct ke kterému mám 1ks klíčku,parkuji v dvoře,mám nově namontovaný tajný vypínač.Nové GPS si objednávám,raději.
Pač auto jsem si dal jakžtak do kopy na své náklady, a můžu se dát na modlení,že nepřijde nějaká další porucha,kterou bych musel řešit z Davocarem a auto jim tam nechat. Tak to bych měl nejspíše beze-sné noci...ale slyšel jsem,že lze vůz dát do servisu dle svého výběru,nemáte s tím někdo zkušenost??
Známka: neudělena
Autor Pavel78 (Člen)
[#8] Zasláno:25.10.2011 06:31 | Reagovat 
Prosím vás - prodávající vašeho vozu je přímo DAVOCAR nebo tento bazar pouze zastupuje 3.osobu? (to najdete ve smlouvě o koupi). Zde je článek již z roku 2008 a našel jsem obdobný i z roku 2007 Reklamace ojetého vozu.

Je zvláštní, že se ví už 4 roky, jak autobazary podvádí a přesto se v této věci nic pro kupující neudělalo. Státe, co děláš? Možná to úředníkům vyhovuje? Je složité zakázat takové praktiky?
Známka: neudělena
Autor mildas77 (Člen)
[#9] Zasláno:25.10.2011 20:23 Změnil(a): mildas77 | Reagovat 
Zdravím,prodávající v mém případě byl přímo Davocar. Alespon ve velkém TP jsou vepsaní jako majitel vozu. Vozidlo totiž od bývalého majitele vykoupily. Jen mě mrzí ,že jsem si dříve nepřečetl recenze týkající se tohoto Bazaru. Přístě to rozhodně udělám,ale do Davocaru rozhodně nepojedu už nikdy!!!!!!
Známka: neudělena
Autor mildas77 (Člen)
[#10] Zasláno:25.10.2011 20:24 | Reagovat 
Zdravím,prodávající v mém případě byl přímo Davocar. Alespon ve velkém TP jsou vepsaní jako majitel vozu. Vozidlo totiž od bývalého majitele vykoupily. Jen mě mrzí ,že jsem si dříve nepřečetl recenze týkající se tohoto Bazaru. Přístě to rozhodně udělám,ale do Davocaru rozhodně nepojedu už nikdy!!!!!!
Známka: neudělena
Autor george (Člen)
[#11] Zasláno:2.11.2011 23:53 | Reagovat 
Dobrý den, přispěju trochou svých zkušeností s tímto autobazarem. Jelikož v okolí našeho bydliště není moc na výběr, jsme již druhým rokem zákazníky autobazaru DAVOCAR. Naposledy před půl rokem jsme si tam koupili vůz z koncernu VW, který měl najeto cca 154 tis. km, byl 5 let starý a vypadal poměrně dobře. Již před koupí mě jeden z prodejců upozornil, že by bylo potřeba pro jistotu zkontrolovat přední kotouče, ještě že jsem tak udělal. Nicméně nikdy mi nic nebylo zatajeno (abych zaklepal) a celá naše rodina tam auta kupuje už druhým rokem. Jedinou vítku bych měl akorát k tomu, že před cca rokem a půl, když jsem tam manželce kupoval Octavii trvalo odhlášení TP na manželku déle cca o 5 dní, než bylo slíbeno, na druhou stranu musím uznat, že v tom byl tehdy jeden den státní svátek. Pokud srovnám së vzdálenější konkurencí v Praze (AAA auto a Auto ESA), přijde mi alespoň dle mého úsudku DAVOCAR daleko přátelštější a z mého pohledu mi připadá, že se nesnaží zákazníkům tak hrát na psychiku jako u právě zmiňované konkurence. Přeju všem ostatním, aby tomu tak bylo i u nich. Hezký den, Kučera
Známka: 1
Autor Pavel78 (Člen)
[#12] Zasláno:3.11.2011 06:12 | Reagovat 
Ano, věřím, že jsou i spokojení zákazníci, protože nenastal žádný problém - k jejich štěstí. Jen to shrnu a závěr si udělá každý sám a i spokojený zákazník pochopí, že následující není zcela fér play:

1) inzerát a deklarace stavu vozu přímo na prodejní ploše: první majitel, pouhých 160km, nehavarované, servisní knížka, PERFEKTNÍ STAV, vozidlo po servisní prohlídce, servisováno ve značkovém servisu - mimo to opakovaně padlo tvrzení během nedůvěřivého prohlížení vozu, že jde o nový vůz a nic na něm nenajdu
2) auto se mi líbí a skládám rezervační poplatek, který je nevratný !! vyřizuji úvěr, tzn. financování vozu je v běhu - stále jsem seznámen se stavem v bodě 1.
3) přijdu pro auto, složím část svých peněz, mám i peníze z úvěru a dostávám do ruky kupní smlouvu a předávací protokol kde je např. opravovaný lak, svařovaný výfuk, kilometry se nemusi shodovat s tachometrem, pneu 30%, netěsný motor, opotřebené kotouče atd. Při dotazu proč to tam je, když je auto perfektní mi bylo sděleno, že jde o UNIVERSÁLNÍ PŘEDÁVACÍ PROTOKOL a nelze jej změnit.
4)
- dodaná servisní kniha nebyla vyplněná a pouze s razítkem neexistující firmy - takže jako by nebyla - myslíte, že to je v pořádku?
- nedostal jsem ani informaci, v jakém značkovém servisu bylo auto servisováno - je tedy v pořádku uvádět informaci, jejíž pravdivost není možné doložit?
- při výtce že autorizovaný servis zjistil, že vozdilo bylo havarováno na předek, dávají od problému ruce pryč a začínají výmluvy - ať jsou jakékoli, DAVOCAR do doby před podpisem smlouvy a složené nevratné částce klamavě deklaruje stav podle inzerátu. Když se vám vůz líbí, řeknete si - jsou úslužní, tak nebude problém a beru to. Nebo to nevezmete a přijdete o složenou zálohu. Co je lepší ?
Známka: neudělena
Autor Pavel78 (Člen)
[#13] Zasláno:3.11.2011 06:22 | Reagovat 
s tou opravou dle svého výběru - nejprve je ntuné vlastníkovi vytknout vady za které odpovídá podle zákona. Pokud opravy provedete dříve, pak máte smůlu a je konec. Vlastník je může odstranit na svůj náklad v dohodě s vámi si řeknete jak. V případě, že by vlastník nechtěl vady ostranit, přijde kolečko - zjenodušeně - znalec, oprava ve vámi zvoleném servisu a soudní platební rozkaz pro vlastníka na základě dokladů.
Známka: neudělena
Autor george (Člen)
[#14] Zasláno:3.11.2011 08:56 | Reagovat 
Nevím, nějakou zásadní reklamaci jsem neměl nutnost řešit, jediné s čím jsem se na autobazar obrátil byla rozsvícená kontrolka motoru, ovšem bez problémů si auto vzali na dílnu a během pár miuit závadu odstranili. Panu Šáchovi se trochu divím, že se on diví, že je záloha nevratná, když jsme bydleli v Praze, měli jsme asi 5 bazarových aut a téměř všechny jsme si vždy "jen" zálohovali, protože jsme u sebe celou hotovst nechtěli jentak vozit, ale záloha nikdy vratná nebyla, vždy byl sepsán zálohový lístek s tím, že se zavazujeme k následné koupi automobilu. A nejen v autobazarech, ale i v ostatních prodejnách s jakýmkoliv zboží mi nikdy zálohu nevraceli. Vyplněná servisní kniha při 130 Km????? Nerad bych se DAVOCARU nějak zastával, ale přijde mi, jestli se už tady nenasazuje na něco, co je spíš chybou neznalosti zákazníků.
Známka: neudělena
Autor Pavel78 (Člen)
[#15] Zasláno:3.11.2011 10:44 | Reagovat 
Se serviskou máte recht. Bohužel není vyplněna prodejcem, razítko je od neexistující firmy. Takže ji můžete použít třeba i na jiné auto stejné značky-pochopitelně k tomu pak žádná záruka není. Přirovnal bych to prázdnému technickému průkazu na kterém je nějaké razítko bez podpisu - auto si tam zapište jaké potřebujete. DAVOCAR tvrdil, že mi to potvrdí OPEL v ČR a že je vše v cajku. Když nepotvrdil, začali říkat, že existuje někde v Praze člověk z OPELu, který to potvrdí - jeho jméno ani kontakt jsem se nikdy nedozvěděl, protože si prodejce nemohl vzpomenout zrovna vždycky, když jsem se na to dotazoval.

Ano, zálohu chápu, že vyjadřuje vážný zájem o věc. Jenže zálohu skládáte na základě známých skutečností o stavu chtěné věci - a dál to rozepisovat nebudu abych nedával návod jak napálit další lidi.

Chcete-li se vyhnout problémům, pak chtějte před složením zálohy znát text technického stavu vozidla, který bude uvedený v kupní smlouvě! U seriózního prodejce bude ve shodě s inzercí, neseriózní vám ji neukáže nebo se bude jinak vymlouvat a kroutit. Pokud deklaruje nehavarovaný stav, vyžadujte aby to tam bylo zapsáno.

Nepoctivý prodejce pak uvede vždy mnohem horší stav vozu do smlouvy než uvádí v inzerci a při prezentaci vozu !
Známka: neudělena
Autor Pavel78 (Člen)
[#16] Zasláno:22.01.2012 15:16 | Reagovat 
Vážený pane, pokud byste toto napsal třeba jinde, tedy na jiném portále, můžete mít třeba pravdu. V tomto konkrétním vláknu nikoli. Chcete-li, zašlu vám a nebo dovolí-li majitel webu, uveřejním dokumenty pro ostatní v originále od inzerátu (tedy toho, co bazar nabízí a o autě tvrdí do doby než mu dáte peníze), předávacího protokolu, vyjádření autorizovaného servisu, Cebie i podrobnou foto dokumentaci vad.
Známka: neudělena
Autor major (Člen)
[#17] Zasláno:29.01.2012 21:19 | Reagovat 
"major" 29.1.2012
Nedavno jsem také koupil vůz v Davocaru. Příjemné vystupování, ochota. A to je zatím vše.
Serviska není, protože ji prý poslali na dodatečné (?) orazítkování do servisu, zápis o tech. stavu odpovídající značně ojetému vozu, na rampu nelze, protože je špatně udělaná a mohli by jsme utrhnout spoiler. Výbava vozu nekompletní, zimní pneu sjeté (hlavně, že vám sdělí, že bez povinného ručení nemůžete odjet). A s ojetými pneu ano. Klíče jsem dostal všechny a co se týká GPS, poraďte, jak se dá vystopovat. Vůz zatím jezdí a doufám, že budu mezi těmi, co mají štěstí. A doporučuji, aby si každý před koupí nechal vychladnout hlavu a pokusil se zjistit max. o kupovaném vozu. Byl jsem taky natěšený a neudělal jsem to. Ale co dělat když jste z daleka. Když jsem později zjistil původního majitele, tak mě zamrazilo! Ale to až jindy. Servisní historie přes VIN kód taky není všechno. Alespoň já jsem získal (byl to jiný vůz) za 400.-Kč jen údaje o datumu přijetí do servisu a stav km v danou dobu, což moc nenapoví (mimo to, že pochází z ČR a není kradené, snad).
S dalšími zkušenostmi se v budoucnu rád podělím.
major
Známka: neudělena
Autor georg (Člen)
[#18] Zasláno:10.02.2012 14:53 | Reagovat 
Dobrý den,všem z tohoto fóra...
včera jsem zakoupil také vozidlo v Davocaru a přesto i když jsem si četl vaše zkušenosti,šel jsem se přesvědčit na vlastní kůži,jelikož vozidlo které jsem poptával již delší dobu měl Davocar nejblíže takhle z bazarů v našem okolí-měl jsem sebou i svého osobního a dlouholetého kamaráda automechanika s diagnostikou a 30.letou praxi co se týče vozidel...musím říct že jsem byl velmi velmi překvapen..vozidlo jsem si nechal dopředu prolustrovat dle VINU který jsem si zjistil na stránkách tohoto autobazaru-což mě překvapilo málo kdo uvede VIN vozu na stránkách aby byl veřejně přístupný první plus..vozidlo jsem si nechal prověřit a zjistit co se sním dělo i když je poměrně nové...dle VINU jsem zjistil,že vozidlo mělo pravidelný servis a jediná škoda která na něm kdy byla,že byl poškozený přední nárazník a byl měněný za nový..tudíž jsem se chtěl přesvědčit po vašich recenzích co my prodejce který se mě velmi ochotně a s velkou vstřícností ujal..bude tvrdit...tudíž jsem začal jestli bylo vozidlo havarované???Odpověd zněla že karoserie vozidla nebyla poškozená či lakovaná a na rovinu mi zdělil,že co se týče nárazníků byl měněný přední...což mě zaskočilo čekal jsem dle vašich recenzí a poznatků,že budou zapírat..i když se přiznám,že kdybych vozidlo neměl vylustrované přes vin,tak nárazníku bych si nikdy nevšiml a myslím,že asi nikdo jiný i když těžko říct...toto jsem měl zapsané i v technickém stavu..tedy já mohu jen doporučit tento Autobazar a dodatkem říct,že se nedá věřit jen recenzím na internetu..to by jsme si nemohli koupit nikdo a v žádném autobazaru automobil za mě velmi dobrá zkušenost a tomuto autobazaru zůstanu dále věrným a spokojeným zákazníkem
Známka: 1
Autor petrdostal (Člen)
[#19] Zasláno:12.02.2012 13:34 Změnil(a): petrdostal | Reagovat 
Dobrý den
sháním kohokoliv koho se davocar pokusil podvézt. Minulý týden jsem si chtěl v davocaru koupit skodu octavii, a jen tak tak jsem nenaletěl , mám vyfocený i certifikát od cebie - davocarem sfalšovaný a pak skutečný od cebie kde je o 86000km najetých více. Konzultoval jsem to i se společností cebia, velmi zvažuji podání trestního oznámení. V případě že má někdo podobnou zkušenost prosim ozvěte se mi na 774498799.
Jedná se o vozidlo Škoda Octavia 1,9 TDI Ambiente VIN: TMBHS21Z882155823 r.v. 2008
davocar udával najeto 76 000km. Má to i servisní knížku - jestli to tak jde nazvat ---- prý si to servisovala nějaká firma z Prahy sama, ale to že to před prodejem (zhruba před měsícem) bylo v servisu ve škodovce, protože to nejelo jsem zjistil až když jsem volal do škodovky a toto v servisce uvedené není.
Pozor ať nenaletíte.
Petr Dostál
Známka: 5
Autor Filip1 (Člen)
[#20] Zasláno:13.02.2012 23:56 | Reagovat 
Dobrý den ! CHtěl bych tady taky přispět svou troškou do mlýna. Chtěl jsem si koupit nové auto, tedy přesněji ojeté, protože na nové nemám a zaujala mě nabídka autobazaru Davocar. Jako plus hodnotím velký výběr vozů a vin vozu zveřejněný u inzerátu, z čehož je podle mě zřejmé, že prodejce nic netají a kupující si může vybrané auto prolustrovat, aniž by utrácel peníze za telefon, či cestu. Jelikož jsem starší generace a nejsem tak zvyklý používat internet, tak jsem se na recenze autobazaru podíval dodatečně a trošku jsem znejistěl, neboť nového miláčka jsem už měl v garáži. Tak jsem si auto ještě dodatečně nechal prohlédnout ve značkovém servisu, kde mi naštěstí do puntíku potvrdili vše, co mi bylo deklarováno autobazarem a proto jsem se rozhodl napsat tady svůj názor. Když jsem se ujistil, že jsem nenaletěl a koupil jsem si pěkné auto, tak jsem se více zamyslel nad příspěvky tady na foru, tak mi došlo že, jestli takhle veliký autobazar s tak velkým počtem vozů haní čtyři lidé a oni nabízí 400 vozů, tak mi to nepřijde zase tak špatné. A Když čtu některé příspěvky a vidím, že ten kdo je píše, tak ani neumí česky, další nepozná jestli auto má anebo nemá xenony,třetí píše, že zaplatil zálohu a pak si auto prolustroval (proč by to neuděl před zaplacením zálohy), tak vidím,že jsem z koupě byl nervozní zbytečně. Tyhle příspěvky mi přijdou spíš jako nějaké divné praktiky konkurence anebo závist někoho, kdo vidí fungující firmu. Takže za mě, já jsem s koupí naprosto spokojený a mohu jen doporučit. Mějte se !
Známka: neudělena
Autor Johny (Člen)
[#21] Zasláno:22.02.2012 12:12 | Reagovat 
Dobrý den,
od společnosti Davo Car jsme si minulý rok kupovali vozidlo BMW do firmy, jelikož jsme na tom nebyli finančně nejlepé kupovali jsme starou 320D r.v. 2000 podle inzerátu za cenu 98 000 se slušnou výbavou, na vozdile svítila kontrolka airbagů + nemělo nejeto inzerovaných 190tis ale mělo na tachomtru 235tis a tak jsem říkal že o vozdilo mám zájem ale že chci mít airbagy v pořádku a oni mi řekly že to není problém -stav tachometru jsem přešel, dále mi bylo vozidlo nabídnuto za velice příjemných podmínek na úvěr a bylo mi řečeno že vozidlo prošlo servisní prohlídkou a že je ve velice dobrém stavu. Vozidlo jsem si tedy prohledl a projel a jelikož se mi za tuto cenu líbilo složil jsem zálohu. Když jsem si však pro vozidlo ve smluvené datum přijel začala pořádná divočina: Najednou mi bylo řečeno že si sice vozidlo mohu vzít na úvěr ale za jiných podmínek a že bych za něj zaplatil několikanásobně víc než mi bylo původně řečeno o což jsem neměl pochopitelně zájem jelikož jsme se tak původně nedohodli takže jsem řekl že si nechám vrátit zálohu protože, jsem skládal zálohu na nákup vozidla za určitých podmínek což mi nebylo umožněno ale vedoucí autobazaru se mi jenom smál že má všechno pojištěné právníkem a že mi zálohu nevrátí a že mi pouze vozidlo podrží do data rezervace a pak ať mu buď přinesu 98tis nebo mi záloha propadne. Nakonec jsem neměl na výběr a vozidlo jsem koupil protože už jsme na něj spěchali a nechtěl jsem se s nimi více dohadovat. Náš autoservis co nám servisuje auta mi pak zdělil následující: Vozidlo bylo silně bourané, některé čidla na airbagách byli odpojeny a byla upravena řídící jednotka airbagů aby nesvítila - to byla ta jejich oprava. Dále mi bylo řečeno že je vozidlo poskládáno z několika vozů tudíž nejde ani přesně určit kolik může mít nejeto. Do vozdidla jsme zatím zainvestovali kolem 50tis a ještě by investice kolem 30-40tis potřebovalo aby bylo podle mých představ jelikož s ním jezdíme často a dlouhé trasy. V létě hodláme kupovat nové BMW řady 530XD a VW Multivan avšak v Davo Caru již ROZHODNĚ NE!! Výsměch pana vedoucího jak jsme na něj všichni krátcí protože to má ,,právně vychytaný'' a že na něj nijak nemůžu rozhodně nezapomenu. Už by měl stát udělat nějaký nový přísný zákon na autobazary aby si na nás nemohli tohle dovolovat protože i když jsem všechno zkonzultoval s naším právníkem který mi řekl že jakmile jim zaplatím peníze za vůz (případně zálohu) v tu chvíli mi můžou a nebo nemusím vyhovět s mým problémem, a v Davo Caru když nemusí tak ani nechtějí.

ZÁVĚR: Věřím že se najdou i tací co byli s nákem vozu v Davo Caru spokojeni ale jejich usměv a dobré služby jsou omezené tím dokud čekají na vaše peníze, jakmile jim peníze dáte a máte sebemeší problém vykašlou se na Vás. Heslo: spokojený zákazník se vždycky rád vrátí jim asi nic neříká.
Známka: neudělena
Autor Adam (Člen)
[#22] Zasláno:25.02.2012 09:35 | Reagovat 
Projel jsem celou radu bazaru se zajmem koupit Focuse, musim zde potvrdit silne negativni zkusenost. Vozy, ktere me zajimaly mely stocene tachometry minimalne o 80 tis kilometru. Opravdu nedoporucuji !!!!


EDIT moderátora (administrator): Uvedena recenze se vyskytuje u nekolika dalsich autobazaru a a u vsech (mimo jedineho, ktery naopak chvali) uvadi autor, ze prave v konkretnim autobazaru meli FF se stocenym tachometrem. Toto hodnoceni nepovazuji administratori serveru za verohodne.

Známka: 5
Autor Jan Havel (Člen)
[#23] Zasláno:4.04.2012 14:42 | Reagovat 
Dobrý den,
také jsem zakoupil auto Opel Omega v plný palbě, v kůži na první pohled v perfektním stavu v Davocaru Olbramovice. Za dva roky užívání jsem do oprav infestoval cca 132 tis. Kč. Pochopitelně jsem z toho radost neměl, protože závady se začaly objevovat velice brzy ( po dvou měsící ) výměna turba, vtřiku.... Autobazar byl velice vtřícný a po telefonické dohodě zaplatí polovinu z oprav. Když mělo dojít na vyrovnání, obdržel jsem pouze 10 tisíc a zbylé závady mi opraví. Odebral mi tedy prodejce vozidlo a odjel někam v okolí do autoopravny. Po cca 4 hod. mi bylo vráceno, z bylé opravy neprovedeny a po dvou měsících bylo nutné provést další výměnu vstřikovacího ventilu, který byl již mnou vyměněn a tudíž nový. Mohu se právem domnívat, že za 10 tisí., co jsem od nich obdržel na opravy mi vymontovali nový vtřik a dali starý. Bohužel, tím mi trable nepřestaly. Před rokem mi vozidlo bylo odebráno Německou policií. Bylo zjištěno, dané vozidlo bylo odcizeno německému občanovi v Praze. Vinko odborně vyměněno z totálky. Davocar Olbramovice se neobtěžoval reagovat na mé doporučené dopisy ohledně vyřešení nastalého problému, osobně jsem je jel navštívit. Jejich reakce - arogance a sebejistota. Tedy jsem s nimi v soudním sporu. Jak to dopadne nevím. Skutečně to mají asi právnicky vše podchycené jak si dovolují tvrdit. Soudce mi připadá jako jejich právní zástupce. ( Případ převzal od jiného soudu, než kam jsme poslali žalobu ). Protože mám výše uvedené vozidlo na úvěr a společnost Ge Money jsem okamžitě informoval, tak reagovala - pro hrubé porušení obchodních podmínek z mé strany ruší smlouvu a zbylou částku jednorázově uhradit na jejich účet. Podotýkám, že jsem úvěr nepřestal zplácet. Mohl bych psát ještě mnohem více na adresu Davocaru, ale nechci. Ať každý posoudí sám. Já mám jenom jedny nervy a teď ještě dluhy. Ten tunel spravedlnosti je vnedohlednu, vozidlo mne zatím stálo 320 tisíc a zloděj je vysmátý....! Honza - 4.4.2012.
Známka: neudělena
Autor mildas77 (Člen)
[#24] Zasláno:4.04.2012 18:06 | Reagovat 
Honzo,tak to mě je tě opravdu líto já dopadl podobně,jen ne tak hrozně jako ty...ale jinak to samé ...tahanice,přetočený kilometry, investice 30tis za pul roku,atd...držím ti palce at ti to dopadne dobře!!!!!!
Známka: neudělena
Autor lubos20 (Člen)
[#25] Zasláno:10.04.2012 21:35 | Reagovat 
DAVOCAR již nikdy více.
Našel jsem si na jejich stránkách ,,Oktávku kombíka ll " deklarovaných 77 000Km. Dojel jsem se na ní podívat. Ochotný pracovník mi vše ukázal, protože nic není problém. Odjížděl jsem spokojený,ale jelikož nejsem zkušený kupující aut sehnal jsem si jednoho velmi zkušeného autaře a za dva dny jsem pro auto vyrazil.Podotýkám,že jsem to měl předem domluveno,protože nic není problém.Můj mechanik již na první pohled poznal,že auto bylo bouráno.Né moc,ale bylo.O to ale nejde.Napíchl diagnostiku a ejhle.V řídící jednotce uložená závada světel při 157 000Km.Upozorňuji opět deklarovaných 77 000Km.V řídící jednotce motoru sice bylo uloženo těch ,,77'',ale na ty ostatní jaksi pozapoměli nebo je jim to jedno.Na toto upozornění došel technik pro vedoucího a ten nám zdělil,že nám může dát slevu 4 000Kč.Po této informaci jsem se usmál,slušně pozdravil a odešel.Jak na tom budou asi ty ostatní co?
Známka: neudělena
 Stránka Stránka:  1  2  »» 

Nezapomínejte ve zprávě uvádět i datum (měsíc, rok) své zkušenosti, pokud je starší. Na závěr každého příspěvku uveďte svou praxi, pokud má vliv na hodnověrnost Vašeho názoru (např.: Jsem 20 let autoklempířem).

Vaše reakce
 Zakázat smajlíky 
:) ;) :-p :-)) :-D :-( :-(( :angry: :evil: :puking: :up: :down: :o :noway: :confused: :speachless: :surprised:

Hodnocení (jako ve škole): nehodnotím    1    2    3    4    5 

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslicemi devadesátčtyři:
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.
 

Upozornění majitelům autobazarů: Nemá smysl, abyste provozovatelům diskuzního fóra volali případně psali o odstranění diskuzních příspěvků. Pokud máte pocit, že jsou některé příspěvky nepravdivé, řádně se zaregistrujte a na výtky odpovězte. Vyhrožování vám nepomůže. Jako provozovatelé máme povinnost z fóra odstranit pouze takové informace, které jsou protiprávní. Kritika jednání vašeho autobazaru nebo obchodníků, případně subjektivní názor na kvalitu vašich služeb případně vozů se vám možná nemusí líbit, nejde však o nic protiprávního.

Upozornění diskutujícím: Prosím vynechte ze svých příspěvků vulgarismy a nadávek. Snažte se svou zkušenost poptat co nejpřesněji, ideální uveďte datum, typ vozu, případně další údaje, jako je SPZ vozu nebo VIN, aby se bylo v případě sporu možno dopátrat konkrétního případu. A nezapomeňte, za to, co napíšete na internet, ručíte. Přestože můžete mít ten pocit, nejste anonymní, do fóra se musíte registrovat, a my jako provozovatel jsme na žádost orgánů činných v trestním řízení povinni sdělit informace, které mohou vést k vaší identifikaci.



Kontakt: info @ reference-autobazaru.cz