Je pravdou pane Brzóska, že jste koupil v 8/2011 Opel Zafira 2004, naj. 139000km. Dále je pravda, že jste mi v pátek volal, že máte vadný egr ventil a protože jedete na služební cestu, tak že jste si to nechal opravit v servisu, a nám že pošlete fakturu na 14000kč. Po této informaci jsem vám sdělil, že jste nedodržel reklamační podmínky. tzn. informovat prodejce o vadě a vůz přistavit k posouzení reklamace a né posílat faktury za opravy . Po tomto vyjádření jste hovor ukončil a zhruba po dvou hodinách mě opět kontaktoval. Pro změnu s tím, že k opravě nedošlo a mechanik opravu ještě neprovedl. Po tomto vašem sdělení, i když pokaždé říkáte něco jiného jsem vám sdělil, že i přesto máte vozidlo k reklamaci dovézt! Doposud se tak nestalo! Dále jsem vám sdělil, že cena za opravu je přemrštěná. Však ať každý posoudí sám, egr ventil je na netu k sehnání za 1850 Kč viz. odkaz aukro
http://aukro.cz/egr-ventil-2-0-tdi-opel-astra-omega-vectra-zafira-i2112369560.htmlPan Brzóska nelenil a hned v sobotu zde umístil lživou recenzi, aby nás poškodil. Důrazně nesouhlasím, že jsem se choval arogantně nebo snad, že jsem praštil s telefonem,nebo, že bych tvrdil, že tam budu/ nebudu. To jsem si nikdy k nikomu nedovolil a nezbývá než si náš telefonní hovor vyříkat znovu po pravdě na detektoru lži, který jsme ochotni zaplatit a v případě, že by to nebyla z naší strany pravda, tak zde veřejně prohlašujeme, že vám dáme vámi zakoupený vůz Opel Zafira za 1 korunu! Pokud se prokáže opak, pak zde napíšete pravdu.
K vašemu autu, co jste nechal na protiúčet, tak sám moc dobře víte, v jakém bylo stavu, že vyžadovalo značné opravy a né nějaké podle vás šperkování, ale vůbec nevíte, co to je za
úsilí dát vůz, o který se nikdo moc nestaral do provozu a prodeje schopného stavu, tak to laskavě nepodceňujte. Asi se nikdo nebude divit, že prodáváme auta se ziskem - nabídková cena není prodejní, (sám jste v minulosti podnikal), a že tady nejsme zdarma. Apropo chtěl bych vidět vaší reakci, jak by jste se zachoval, kdyby se objevila skrytá vada na vašem bývalém autě a my chtěli proplatit fakturu po vás. V čem by byl rozdíl? Ze zkušeností dobře víme, co by jste nám odpověděl. Prodáváme auta od doby, co jste neměl ještě občanku a už jsme něco zažili. Jinak k problému egr ventilu. Je to běžná spotřební věc, která je častá bolest všech značek a nikdo vám nezaručí, jak dlouho bude funkční. Někdy stačí vyčistit a někdyje potřeba vyměnit. Vy jste hold moc věřil svému servisákovi. Proč je v anonymitě? Co to je za servis, který účtuje takovou cenu? Ten po vás chtěl 14000 a vy si vylíváte zlost na nás lživými obviněními?! Pane Brzóska copak se závada projevila hned po koupi? Kolikrát jste byl u nás na servis? Proč jste v minulosti nic nereklamoval? Myslím, že kdokoliv, kdo trochu rozumí autům, tak mi dá za pravdu, že egr po půlročním provozu může odejít do věčných lovišt, ale je možné, že se nebude jednat o skrytou vadu, kterou připravil nějak bazar schválně, nebo že by to snad nějak tušil nebo narafičil! Může jít ale o normální opotřebení, které je úměrné cca 150000km (odhad, nevím, co jste najel, auto jsemneviděl).
Kdyby jste nejednal zbrkle a unáhleně, tak by u nás stála oprava včetně výměny 2000-3000Kč. Pokud by nastala závada hned po prodeji, neplatil byste p. Brzóska nic! Všem našim zákazníkům říkáme, že máme zájem se starat o vozidlo i po prodeji!Tento web má dvě strany. Pomoc potenciálním kupcům při výběru, ale také může poškodit slušné prodejce (a vězte, že takoví existují) nepravdivou unáhlenou recenzí.Bazar nemá moc možností se bránit, jediná možnost pro někoho možná usměvná, ale pro nás, kteří jme byli poškozeni lží asi jediná je ta s detektorem! Tak co pane Brzóska, jdeme do toho dokazování, jak probíhal telefonní rozhovor!? Jinak k tomu soudu je to jako, když pominutá žačka obviní svého učitele ze sexuálních praktik a u soudu se prokáže učitelova nevina!!! Ukřivděná žačka potom seje špínu po netu ze zoufalství a později si tuto špínu někdo z netu vytahuje!
Závěrem. Naše potencionální zákazníky, kteří si koupili nebo se chystají koupit žádáme, aby vždy reklamovali tam, kde zakoupili. Nejlépe písemně nebo osobně, a aby byl vždy sepsán
reklamační protokol! Nemůže tak dojít k tomu, že vás někdo na opravě podvede vysokou cenou a my se tak vyhneme možným spekulacím, kterými si český člověk dokáže udělat nějaký prostor k případnému podvodu!( tím nemíním p Brzósku nějak podezřívat spíš si myslím, že cena výše zmiňovaného servisu se zdá z našeho hlediska příliš vysoká. Ze zákona vás nemůže bazar odmítnout!
Zbytek je na domluvě, ale pokud se vyskytne problém skryté vady tj. byl-li problém na autě před jeho převzetím! (a ten se může vyskytnout), tak se mění díl za adekvátní dle počtu km
stáří zdarma! Pokud chce zákazník nový díljsme zato, že je fér, když je to s nějakou spoluúčastí. Pokud se jedná o vadu opotřebením jsme schopni garantovat nejnižší cenu za prácí i díly!!
Vytočený jste byl proto, že nějaký servis vás vzal na hůl a za to přece nemůže bazar! Nikdy jste nebyl fyzicky nic reklamovat nebo snad máte nějaký rekl.protokol?
Autoviva s.r.o.